رو به رشد رو به رشد .

رو به رشد

بررسي كلي كامپيوتر دست دوم استوك

بررسي كلي كامپيوتر دست دوم استوك
اگر شما هم هنگام خريد كامپيوتر با هزينه هاي بالاي آن روبه رو شده باشيد. حتما به دنبال راهي براي كاهش هزينه ها خواهيد بود. در همين زمان است كه فروشندگان به شما استفاده از قطعات دست دوم يا همان دست دوم يا استوك مثل كيس دست دوم را پيشنهاد مي دهند.

بهترين قيمت كامپيوتر دست دوم در تهران استفاده از كامپيوتر دست دوم يا مانيتور هاي دست دوم از اين موارد است كه براي اطلاعات بيشتر كيس هاي دست دوم استوك در اين دسته و مانيتور هاي دست دوم استوك را در دسته بندي ديگري مورد بحث و بررسي قرار داده ايم.
به كيس هايي كه در آن از قطعات دست دوم استفاده شده باشد؛ كيس دست دوم استوك مي گويند. كيس ها قطعات مختلفي را در خود جاي مي‌دهند. در كيس هاي دست دوم استوك اين قطعات دست دوم هستند. در هنگام خريد بايد به سلامت و كيفيت هر يك از تجهيزات و قطعات به كار رفته در اين كيس ها بسيار دقت كنيد. حال براي شناخت و آشنايي بيشتر شما نسبت به اين قطعات هر كدام را به تنهايي مورد  بررسي  قرار مي‌دهيم.
تمامي كامپيوتر دست دوم استوك دل اچ پي مهلت تست ? روزه و ضمانت سلامت كالا را دارند

بررسي قطعات كيس دست دوم استوك
بدنه كيس دست دوم
بدنه يك كيس دست دوم استوك زماني كه ضربه خورده نباشد و يا هيچ گونه آسيب و يا تركي نداشته باشد؛ ارزش خريد دارد. پس چنانچه كيس استو‌ك با چنين شرايطي كانديداي خريد شماست؛ نبايد به سراغ كيس هاي نو برويد و هزينه اي اضافي انجام دهيد. زيرا اين بدنه هيچ تفاوتي با بدنه كيس نو ندارد و مي تواند تمامي نياز هاي شما را پاسخگو باشد.

منبع تغذيه كامپيوتر استوك
منبع تغذيه در كيس هاي دست دوم يا استوك از اصلي ترين و مهم ترين قسمت هاي سخت افزاري  است. به همين دليل در هنگام خريد و انتخاب آن بايد توجه ويژه اي داشته باشيد و از اين قطعه را از فروشگاهي معتبر تهيه كنيد. در هنگام انتخاب منبع تغذيه دست دوم استوك تنها عامل در انتخاب مدت زمان كاركرد آن است زيرا اين قطعه تنها در هنگام كار به مدت طولاني به خوبي كار نمي‌كند. در نتيجه منبع تغذيه اي كه مدت طولاني كار كرده باشند انتخاب مناسب  و به صرفه اي براي خريد نيست.

 

براي خريد كيس استوك روي لينك زير كليك كنيد.

 

https://dellhp.ir/product-category/second-hand-stock-case/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۶:۲۵ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :