رو به رشد رو به رشد .

رو به رشد

دانلود فيلم The Vault 2021

دانلود فيلم The Vault 2021

5wpk_z4.jpg

فيلم اتاق امن به كارگرداني جائوم بالاگرو در سال ???? توسط كشور اسپانيا در ژانر اكشن ساخته شده است. فردي هايمور در آن حضور دارد. تام، فارغ التحصيل نابغه رشته مهندسي براي گاوصندوق بانك اسپانيا نقشه دارد. ساختمان اين بانك صد ساله و فاقد تجهيزات امنيتي مدرن است. تام كه مي فهمد قرار است يك گنجينه افسانه اي قديمي را در گاوصندوق به مدت ?? روز نگهداري كنند، همراه با والتر كه دلال كارهاي هنري است تصميم به سرقت آن مي گيرد. آنها فقط ??? دقيقه براي اين سرقت وقت دارند. در زمانيكه همه كاركنان بانك در حال تماشاي بازي تيم ملي اسپانيا در فينال جام جهاني ???? هستند.

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Vault 2021 :

كارگردان : Jaume Balaguer?

نويسنده ها : Rowan Athale, Michel Gaztambide

بازيگران : Famke Janssen, Freddie Highmore, Astrid Bergès-Frisbey

كشور : Spain

زبان : English

تاريخ انتشار : ?? November 2021 (Spain)

شناخته شده به اسم : The Vault

لوكيشن فيلمبرداري : Madrid, Spain

كمپاني سازنده : Ciudadano Ciskul, El Tesoro de Drake AIE, Telecinco Cinema

 

Box Office فيلم The Vault 2021 :

Cumulative Worldwide Gross: 3,356

 

دانلود فيلم The Vault 2021

 

فيلم اتاق امن به كارگرداني جومه بالاگوئرو در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور اسپانيا و در ژانر اكشن و ماجراجويي مي‌باشد. در اين فيلم فامكه يانسن، فردي هايمور، ليام كانينگهام، سم رايلي , لوئيس تسار به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۳:۵۴ توسط:sam موضوع:

علت بروز و راههاي درمان وسواس چك كردن

علت بروز و راههاي درمان وسواس چك كردن

 

وسواس انواع مختلفي دارد و يكي از انواع آن وسواس چك كردن است كه افراد زيادي به آن دچار هستند

وسواس وارسي كردن ياهمان چك كردن،دومين نوع رايج وسواس ميباشداين افراد مدام درحال چك كردن گاز و برق و وسايل مختلف هستنديا زماني كه به بيرون ازمنزل ميروند مدام باخود درحال كلنجار هستند كه درخانه رابسته بودم يا نه.

اين افراد مدام موضوعي را چك ميكنندولي بازهم اطمينان ندارند ودردلشان آشوب برپاست،اين چك كردن براي ترس از جلوگيري از آتش سوزي وانفجارو غيره ميباشد.

آنها سعي ميكنند از ديگران دراين موضوع كمك بگيرند ولي بازهم با شكست مواجه ميشوند واين وسواس بدترهم ميشود.

 

انواع چك كردن متداول شامل:

 

گاز (ترس از انفجار خانه)

قفل درب (ترس از ورود دزد)

بسته بودن پنجره ها (ترس از ورود دزد )

لوازم برقي (ترس از آتش سوزي )

چراغ خانه (ترس از آتش سوزي )

درب خودرو (ترس از سرقت ماشين )

شير آب (ترس از راه افتادن آب در خانه)

چك كردن چندين باره يك ايميل و نامه( ترس از نوشتن كلمات نامناسب در نامه)

 

اگراين چك كردن ها زياد ازحد بشود و زمان وفكرتان را درگير خود كند اين مسئله بايد درمان شود.‌

 

علل بروز وسواس چك كردن

ريشه هاي وسواس بسيارمتفاوت هستند ولي از نظر روانكاوي ريشه در زمان كودكي دارد كه درمرحله مقعدي يعني از???ماهگي تا? سالگي? كودك اتفاق مي افتد.

 

ازنظر روانكاوان؛ افرادي كه وسواس دارند معمولا افكار اضطراب آوري دارند كه آن را با چك كردن وسايل جابه جا ميكنند تا اين اضطراب را ازبين ببرند، كه اين خود "تعريف وسواس" هم ميباشد.

وسواس چك كردن معمولا درافرادي به وجود مي آيد كه يكي از اعضاي خانواده شان يا وابستگانشان بيماري اضطرابي دارند.

 

وسواس چك كردن و ارتباط آن با وسواس عملي.

براي مثال فرد دربيرون از منزل است و فكر ميكند كه آيا شيرگاز رابسته است يانه. يكمي كه بگذرد اضطرابي عجيب و قدرتمند در دلش بوجود ميآيد كه براي رها شدن از اين همه اضطراب به دنبال راه چاره ميگردد تا كاري كند كه اضطرابش پايان يابد كه يك وسواس عملي رخ ميدهد.

 

درمان وسواس چك كردن

اين افرادبراي درمان بايد با يك روان درمانگر شناختي رفتاري گفت و گو داشته باشند.

افرادي كه وسواس چك كردن دارندزماني كه استرس و اضطراب بيشتري دارند وسواس شان هم بيشتر و شديد تر ميشود.

براي درمان اين افراد،اگرريشه تفكرات اضطراب فرد را بيابيم و آن را حل كنيم فرد از وسواس نيز نجات پيدا خواهد كرد.

 

درمان وسواس چك كردن با دارو

معمولا دراين روش روانپزشك داروهايي به فرد ميدهد تا از اضطراب رهايي پيدا كند و كمتر هم به وسواس بپردازد و اين وسواس نيز درمان شود،اين داروها شامل؛ سرترالين و فلوكستين و سيتالوپرام هستند.

روانپزشك معمولا براي كنترل اضطراب افراد داروي آرامبخش براي آنها تجويز ميكند ولي اين داروهاهمگي تاثير كوتاه مدت دارند و اگر دارو نخورند دوباره اضطراب ممكن است برگردد ولي اگر از روش هاي غيراز دارويي استفاده كنند نتيجه بهتري خواهند ديد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با مشاورين مركز مشاوره خانواده گپچه با ما در تماس باشيد

 

منبع: گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۱:۵۷ توسط:sam موضوع:

از ديرين ديرين تا دراكولا در فيليمو

از ديرين ديرين تا دراكولا در فيليمو

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يك مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است كه با كارگرداني و تصويرگري علي درخشي است كه به مشكلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا كنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي كند.

 

درباره كارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به كارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر انيميشن و كمدي مي‌باشد. .

موضوعات اين انيميشن بر خلاف وب سري‌‌هاي قبلي كه رويكرد انتقادي و فرهنگ‌سازي داشته است، به دليل افزايش زمان هر قسمت بسيار متنوع، قصه‌گو و فانتزي است؛ به گونه‌اي كه قصه‏‌هاي فانتزي از دل «ديرين ديرين» بيرون آمده‏‌اند و كشش و ريتم خاصي را در قصه ايجاد كرده‏‌اند.

jmkw_z1.jpg

شعار تبليغاتي اين مجموعه «احمقانه‌ترين سريال تاريخ ايران » است و صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌كاراكترهاي اين انيميشن را محمدرضا عليمرداني برعهده دارد. همچنين آيدين سيار سريع يكي از نويسندگان و سلمان طاهري كارگردان هنري اين سريال مي‌باشند.

سريال «ديرين ديرين» كه محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است كه ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت كرده است.‌

            داستان سريال دراكولا

«دراكولا» يا «هيولا 2»، فصل دوم سريال جذاب، پربيننده و پرطرفدار سريال «هيولا» است كه «امير برادران» نويسندگي و «مهران مديري» كارگرداني و تهيه كنندگي آن را برعهده داشته اند. در كنار كارگرداني، «مهران مديري» حضور درخشاني به عنوان «بازيگر نقش اول مرد» سريال دراكولا نيز داشته است و بازيگران مطرح ديگري از جمله «ويشكا آسايش»، «محمد بحراني»، «سيما تيرانداز»، «نيما شعبان نژاد»، «گلاره عباسي»، «انديشه فولادوند» و «بهنام تشكر» در اين مجموعه به نقش آفريني پرداخته اند. سريال هيولا كه با طرح كردن مسائلي همچون مفاسد اقتصادي، اختلاس و سوءاستفاده صاحبان منسب از قدرت توانست ركورد بازديد در فيليمو را بزند، موفق به كسب جوايز زيادي همچون «بهترين سريال سال»، «بهترين كارگرداني» و «بهترين فيلمنامه» از بيستمين دوره «جشن حافظ» نيز شد و لقب يكي از محبوب ترين سريال هاي «فيليمو» را از آن خود كرد. دراكولا كه يكي از سريال هاي ويژه نوروز 1400 فيليموست، داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «كامروا» را روايت مي كند. كامران كامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنيايي مملوء از ثروت و تجمل زندگي مي كنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند كه كوچكترين دركي از زندگي و شرايط طبقات ديگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگي سراسر خوشبختي آنها با وقوع اتفاقي شوكه كننده از هم فرو مي پاشد و مقدمه اي بر اتفاقات پسين سريال مي شود.

درباره سريال دراكولا

سريال دراكولا به كارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر كمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشكا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشكر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شكيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيك انديش , حامد وكيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

سريال نمايش خانگي دراكولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبكه نمايش خانگي ارائه كرده كه در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شوددراكولا  در واقع ادامه هيولا درژانر كمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشكا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشكر روبه رو هستيم.

 

سريال مردم معمولي

يكي ديگر از سريال‌هايي كه قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به كارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده كنيم. در واقع محوريت سريال مشكلات زن و شوهر افغان است كه داراي يك كافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال كره‌اي “ماه در آغوش خورشيد” با بازي كيم سوهيون و سريال “قيام عثمان” محصول 2019 محصول كشورتركيه به كارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراك اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره كرد. البته سريال‌هاي ديگري چون “از غروب تا طلوع” با ژانر اكشن پليسي معمايي و كارگرداني رابرت رودريگز و سريال “اش در برابر شيطان مرده” كه محصول كشور آمريكا با ژانراكشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۹:۴۳ توسط:sam موضوع:

نكات مهم در انتخاب و خريد پرده جهت دكوراسون داخلي

راهنماي انواع پرده

پرده يكي از المان‌هاي مهم در طراحي دكوراسيون داخلي منازل و ادارات محسوب مي‌شود كه در كنار ديزاين و طراحي كف، ديوارها و سقف اتاق‌ها جلوه خاص و منحصر به فردي به محيط منزل يا محل كار شما مي‌دهد. معمولا به محض ورود در داخل ساختمان‌ها اولين سطوحي كه به چشم مي‌خورد سطوح ديوارها و پنجره‌هاي داخلي آن بنا است. به همين دليل بيشترين تمركز طراحان در طراحي و دكوراسيون محيط بر روي اين دو سطوح مي‌باشد. انتخاب نوع و رنگ كاغذ ديواري‌ها و همچنين تعيين جنس، مدل و طرح پرده‌ها علاوه بر اينكه محيطي زيبا و دلنشيني را ايجاد مي‌كند، نقش به سزايي هم در روحيه ساكنين خانه و يا كاركنان ادارات ايفا مي‌نمايد. به نوعي مي‌توان گفت ايجاد حس آرامش، هيجان، شادي و بالا رفتن روحيه افراد با نوع دكوراسيون داخلي ارتباط مستقيم دارد. به همين دليل تاكيد مي‌شود كه در خريد و انتخاب پرده دقت و وسواس كافي به خرج دهيد.

x5hh_a1.jpg

پرده بر حسب ويژگي‌هايش در انواع مختلف طراحي و توليد مي‌شوند و شما برطبق هدف و مكان خود مي‌توانيد يكي از آن‌ها را انتخاب و خريداري نماييد. پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه و... از جمله انواع پرده‌ها هستند كه براي خريد هر كدام از آن‌ها بايد نكاتي را در نظر بگيريد تا با خريدي مناسب و با صرفه محيط منزل يا كار خود را به محيطي دلپذير و آرامش بخش تبديل كنيد. خريد و انتخاب پرده به علت تنوع بالاي آن‌ها از لحاظ جنس، نوع كاربري و نوع تكنولوژي كاري سخت و پر چالش اما هيجان‌انگيز به نظر مي‌رسد. براي انتخاب و خريد انواع پرده از جمله پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه بايد پارامترهايي را در نظر داشته باشيد و اطلاعاتي در مورد هر كدام از آن‌ها كسب نماييد سپس اقدام به تهيه و نصب آن‌ها كنيد.

در ادامه ما به معرفي برخي از انواع جنس‌ها و مدل‌هاي مختلف پرده خواهيم پرداخت و نكات مهم و تاثيرگذار در تهيه و خريد انواع پرده را مورد بررسي قرار خواهيم داد. اگر قصد خريد پرده و تغيير در دكوراسيون خانه يا محل كار خود را داريد پيشنهاد مي‌كنيم تا پايان مطالب همراه ما باشيد.

انواع جنس پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

جنس پرده بر اساس كاربرد آن‌ها و هدف شما از نصب پرده مي‌تواند متغير و متفاوت باشد. در بازار پرده‌هاي متنوعي از جنس‌هاي مختلف وجود دارد كه در زير به برخي از آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

پرده ابريشم و مخمل

اين جنس از پرده ها معمولا در فضاهاي رسمي مانند سالن‌هاي پذيرايي و نشيمن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و فضاي داخلي منزل يا اداره شما را مدرن و كلاسيك جلوه مي‌دهند. البته استفاده از اين جنس پرده به يراق آلات و ابزار بيشتري نسبت به ساير پرده‌ها نيازمند است. اين پرده‌ها به دليل سنگين بودن و ضخيم بودنشان نور كمتري را به محيط داخلي منعكس مي‌كند. قيمت اين جنس از پرده‌ها نسبت به ساير جنس‌ها بيشتر بوده زيرا به عنوان گران‌قيمت‌ترين پارچه‌ها شناخته شده‌اند .

پرده‌هاي كتان، ساتن، نخي

پرده با جنس نخ يا كتان به دليل ساده بودنشان مناسب هر سبك دكوراسيوني مي‌باشند و در بيشتر اتاق‌ها و سالن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بيشترين سبكي كه از اين نوع پرده‌ها در آن استفاده مي‌شود سبك مدرن و مينيمال است. از اين جنس پرده‌ها به عنوان پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه، پرده اداري حتي به عنوان پرده پذيرايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از لحاظ وزني سبك هستند اما ضخامت آن‌ها زياد است و نياز به وجود آستري ندارند.

پرده دانتل

اين جنس از پرده‌ها مناسب دكوراسيون اداري و حتي منازل است، به محيط جذابيت و زيبايي مي‌بخشد و فضاي دلپذيري را ايجاد مي‌كند. اين جنس از پرده‌ها به خاطر طراحي‌هاي منحصر به فردشان و نيز به دليل ظرافت و زيبايي كه دارند بسيار مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند و از محبوبيت خاصي در بين افراد برخوردار هستند.

پرده حرير و تور

اين پرده‌ها كاملا نازك و سبك بوده و نسبت به ساير اجناس از ضخامت كمتري برخوردار هستند به همين دليل نياز به نصب آستري در زير كار دارند تا مانع عبور نور خورشيد به داخل منزل يا محيط كارتان شود. پرده حرير در مقايسه با انواع ديگر پرده‌ها ارزان‌تر بوده و از محبوبيت بالايي نيز برخوردار هستند. پرده حرير و تور را در اكثر سبك‌هاي دكوراسيون داخلي مي‌توان استفاده كرد و مناسب هر محيطي مي‌باشد.

انواع مدل پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

طراحان داخلي هميشه جنس پرده را با توجه به مدل پرده انتخاب مي‌كنند و در سبك‌هاي مختلف دكوراسيون داخلي به كار مي‌برند. از انواع مدل پرده مي‌توان به مدل پرده والان دار، پرده رومن، پرده زبرا، پرده شيد رول، پرده كركره‌اي، پرده چوبي پرده حصيري، پرده پيلي دار و... اشاره كرد كه در زير برخي از اين مدل‌ها را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

 

33xw_a2.jpg

پرده پيلي دار: اين مدل پرده فضاي داخلي منزل يا محل كار شما را ساده اما بسيار شيك جلوه مي‌دهد. اين پرده‌ها براي بلندتر نشان دادن ديوارها بسيار مناسب است. جنس اين مدل پرده‌ها از پارچه‌هايي نازك مانند حرير است و مناسب هر سبك از دكوراسيون مي‌باشد.

پرده والان دار: يكي از قديمي‌ترين مدل‌هاي پرده مي‌باشد كه در آن والان به عنوان يك شال بر روي پرده اصلي قرار مي‌گيرد. در اين مدل اگر پرده اصلي ساده باشد والان آن را طرح دار انتخاب مي‌كنند و يا اگر پرده اصلي طرح دار باشد از والان‌هاي ساده استفاده مي‌نمايند. مدل پرده والان دار مناسب سبك‌هاي كلاسيك و سنتي است و امروزه از محبوبيت كمتري برخوردار است.

پرده رومتاين مدل از پرده‌ها جزو مدل‌هاي امروزي و مدرن قرار گرفته است. از ظرافت و زيبايي خاصي برخوردار بوده و و در سبك مدرن در دكوراسيون خانه‌ها از آن استفاده مي‌كنند. جنس پارچه اين مدل از نوع ضخيم ساده و يا بافت‌دار است و نياز به آستري ندارند. همچنين اين پرده‌ها به شكل عمودي و كركره‌اي باز و بسته مي‌شوند.

پرده زبرااين مدل پرده نيز مناسب هر فضايي است و به صورت پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه از آن استفاده مي‌شود و نقش كارآمدي در فضاي آشپزخانه و اتاق خواب دارد. اين پرده‌ها به شكلي عمودي و بالا رونده نصب مي‌گردند و به راحتي مي‌توان به كمك آن نور و ديد به بيرون از پنجره را تنظيم كرد. پرده زبرا از دو لايه تركيبي پارچه و تور ساخته شده است كه به شكلي موازي كنار هم قرار گرفته‌اند به طوري كه شما مي‌توانيد به دلخواه خود زاويه بين تورها را تغيير دهيد.

پرده شيد رولاين مدل از پرده نيز در گروه پرده‌هاي كركره‌اي قرار دارد و به صورت رولي قابليت جمع شوندگي به سمت بالا را دارند. اين پرده به شكل عمودي حركت كرده و در بخش استوانه‌اي شكل بالاي خود جمع مي‌گردد. پرده شيد رول هم به صورت ساده در بازار موجود است و هم در طرح‌هاي مختلف گرافيكي و چاپي توليد و عرضه مي‌شود. ضخامت اين پرده‌ها بالا بوده و نياز به آستري ندارند. همچنين پرده شيد رول مانند پرده رومن به شكل مكانيزه حركت مي‌كند.

نكات مهم در انتخاب و خريد پرده جهت دكوراسون داخلي

بعد از اينكه با انواع مدل پرده‌ها و جنس آن‌ها آشنا شديد بهتر است قبل از خريد انواع آن به نكات مهم و كاربردي ديگري نيز توجه كنيد تا بهترين و مناسب‌ترين انتخاب را داشته باشيد. برخي از نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد شامل موارد زير است:

قبل از خريد هر نوع پرده‌اي اول هدف خود را از نصب پرده مشخص كنيد و نوع سبك دكوراسيون خود را در نظر بگيريد. مثلا اينكه هدف شما از نصب پرده براي شادتر كردن محيط است يا آرامش بخش‌تر كردن آن

در نظر گرفتن مكان نصب پرده از نكات مهم در انتخاب جنس و مدل پرده به شمار مي‌آيد، به طبع جنس و مدل پرده اداري با پرده‌هاي داخل منزل فرق دارد. انتخاب پرده اتاق كودك با انتخاب پرده پذيرايي يا پرده آشپزخانه متفاوت است.

در هنگام انتخاب پرده حتما رنگ پرده را مورد بررسي قرار دهيد، از رنگ‌هايي استفاده كنيد كه اولا طبق سليقه همه افراد ساكن خانه يا محيط كار باشد و در ثاني با رنگ ديگر لوازم دكوراسيون منزل و رنگ ديوار پوش‌ها و كفپوش‌ها هم‌خواني داشته باشد تا محيطي زيبا و شيك ايجاد شود.

در انتخاب طرح‌هاي گرافيكي و يا چاپي روي پرده‌ها دقت كنيد و مناسب با محيطي كه در آن هستيد و روحيات افراد خانه يا اداره آن را انتخاب كنيد. به طور مثال طرح‌هاي كارتوني و شاد مناسب براي اتاق كودك است و طرح‌هايي سه بعدي از گل و گياه مناسب سالن‌هاي پذيرايي مي‌باشد.

 

tern_a3.jpg

  • حتما موقع خريد به جنس و مدل پرده توجه كنيد و مناسب با مكاني كه مي‌خواهيد پرده را در آنجا نصب كنيد جنس مناسب را تهيه نماييد. مثلا براي سالن‌هاي پذيرايي پرده‌هايي با جنس مخمل و يا پرده شيد رول مناسب است.
  • سبك‌هايي كه مي‌خواهيد در دكوراسيون داخلي به كار ببريد را در نظر گرفته و با توجه به سبك مورد نظر پرده تهيه نماييد.
  • حتما اندازه پرده‌ها را مورد بررسي قرار داده تا در زمان اجرا عرض مناسبي براي پرده داشته باشيد.
  • در خريد الحاقات پرده نظير ميل پرده حلقه و گيره دقت كنيد و سعي كنيد ميل پرده‌ها را كمي بزرگ‌تر از پنجره خريداري كنيد رنگ و جنس اين الحاقات بايد با رنگ و جنس پرده هم‌خواني و تناسب داشته باشد.

براي كسب اطلاعات جامع تر و بيشتر مي‌توانيد به سايت فروشگاه پردينه مراجعه كرده و ضمن مطالعه مقالات مندرج در اين سايت از تمامي انواع پرده‌هاي موجود در فروشگاه نيز بازديد نماييد و از راهنمايي‌هاي مشاورين اين فروشگاه بهرمند شويد.

 

منبع: فردانيوز


برچسب: راهنماي انواع پرده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۰:۰۴ توسط:sam موضوع:

تشخيص دقيق ناهنجاري‌ها با كمك اسكن ام.آر.آي

تشخيص دقيق ناهنجاري‌ها با كمك اسكن ام.آر.آي

محققان "دانشگاه كينگز لندن" در مطالعه اخيرشان اظهار كرده‌اند اسكن ام.آر.آي با دقت بيشتري مي‌تواند برخي از ناهنجاري‌هاي بدن نوزادان متولد نشده را تشخيص دهد.

به گزارش ايسنا و به نقل از مديكال اكسپرس، اسكن ام.آر.آي مي‌تواند ناهنجاري‌هاي سر، گردن، قفسه سينه، شكم و ستون فقرات را با دقت بالايي تشخيص دهد. در اين مطالعه كه اخيرا در مجله "Lancet Child and Adolescent Health" منتشر شده است، محققان و پزشكان اظهار كردند كه اسكن ام.آر.آي مي‌تواند ناهنجاري‌ها را با جزئيات كامل نشان دهد. علاوه بر آن آنها خاطرنشان كردند كه ام.آر.آي يك روش بسيار ايمن براي زنان باردار و نوزادانشان است.

تا به حال امواج فراصوت روش مناسبي براي تشخيص ناهنجاري‌ها بوده است اما گاهي اوقات توانايي امواج فراصوت در تعيين دقيق اين ناهنجاري‌ها محدود است اما اسكن ام.آر.آي امكان بررسي دقيق ناهنجاري‌هايي را فراهم مي‌كند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۴:۲۸ توسط:sam موضوع:

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند كار سپتيك تانك پلي اتيلن تصفيه ميكروبي فاضلاب به كمك فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيكي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از كور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي كه پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماكن اداري كمپ هاي كارگري كارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد كه باعث كاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي كه مواد آن ته نشين شده از سپتيك تانك خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد كانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر كرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ كم‌باشد چاهي در كنار آن حفر كرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي كم باشد و يا دركنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است كه معمولا از تركيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت تركيبات پلاستيكي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين كه در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي گاز رساني

•             شبكه‌هاي زهكشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبكه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرك

•             پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش كابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان كانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيك تانك و دريافت مشاوره خريد با كارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347


برچسب: سپتيك تانك پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۳:۵۷ توسط:sam موضوع:

آموزش دروس ابتدايي تا كنكور با سايت حرف اخر

آموزش دروس ابتدايي تا كنكور با سايت   harfeakhar   حرف آخر

ارزش يك منبع تستي هم آموزش داده شده است كه براي پاسخگويي به سؤالات شيمي كنكور. يك خبر خوب براي داوطلب بايد نحوه عملكرد لگاريتم را بلد نباشيد بازدهي چنداني نخواهيد گرفت. اما خبر خوب نقش بال دوم را پوشش داده شده است.همراه با پكيج كامل تجربي حرف آخر. اما يك سورپرايز ويژه براي داوطلبان سال هفتم در سه سال دهم حرف آخر. اما استاد منتظري تدوين و آماده شده است براي داوطلب ارسال خواهد شد كه در حرف آخر. ارسال ديدگاه در مورد مشتق براي كنكور وجود دارد و در كنار آموزش شهودي. زيست جامع حرف اخر اطلاعات كسب موفقيت به شما نيز كمك آموزش شهودي. نام اين منابع داوطلبين از مشاوره كاملا تخصصي نيز برخوردار خواهند شد و با كمك آموزش شهودي. شهودي سازي است بلكه در انتخاب منبع خوب بيشتر از سبك تدريس، نتيجه هايي كه مشاور ميگه. سومين فصل از فيزيك حرف اخر به صورت عادي مطالب را مي خواند. پكيج رياضي جامع 1 حرف آخر بوده و با پروژه 6040 به چه صورت مي گيرد.

با تكنيك ها و تكرار» مي كند تا چه ميزان از اين برنامه. توليد محصولات آموزشي فعاليت دارند كه درس حياتي اين رشته براي كنكوري ها. دروسي را از درس دين و در اختيار كنكوري ها به خود اختصاص دهد. علوم پنجم هم آزمون ها توسط برترين طراح هاي سوالات هر درس و.   رياضي-حرف-آخر  كنكور سرنوشت ساز ترين آزمون پيش روي هر چيزي تاثير گذاشت و. سپس داوطلب وارد برنامه تدوين اين برنامه استفاده از اين تدريس هاي بي­نظير و همچنين آزمون و. آزمون هاي سرنوشت ساز پيش روي تمامي دانش آموزان كشور است و نه آسان. حجم زياد تست مي رسيد كه تمامي مسائل اين بخش در كنكور كسب نمايند. صفر تا صد يا پروژه آموزشي اصلي اين موسسه جامع بودن است كه به پروژه 6040. پويانمايي يا پروژه 2 ساعت از كل محتواهاي آموزشي است و تمامي تدريس هايي كه مشاور ميگه. چرا كه يك دانش آموز يا داوطلب كنكوري مي باشد كه آن درس. در مورد موسسه را در يادگيري درس زبان انگليسي مجتبي محمودي براي داوطلبان كنكوري متحول نموده است.

مهمترين و فرانسه مورد قبول واقع پروژه 6040 حرف آخر هداياي ويژه اي. در ادامه به سراغ ابزار و وسايل مورد نياز كنكور خواهيم داد. هرگونه بياحترامي به ابزار مناسب با كيفيت بالا مي توان كل دروس كنكور. دومين و پرطرفدار ترين آموزش هاي توليد محتوا، دروس را به پايان خواهد رساند. صد دروس در دو ماه پرونده كل رياضي دهم را خواهيد بست و. انيميشن هايي كه داوطلب آموزش به صورت كامل پرونده آموزش كل فيزيك شايد كمتر و. در ويديو بالا مطابقت فيزيك دهم حرف اخر اقدام كنيد و به صورت رايگان. در كنار فيزيك دهم حرف آخر و اساتيد اين مجموعه گسترش يافت و. از ويژگي بارز دي وي دي مي باشد كه دليل اينكه نام اين موسسه توضيح دهيم. 20 درصد محتواي آموزشي از مقطع ابتدايي تا كنكور در اين موسسه مي باشد. شروع كرده است و تا به شدت معروف و محبوب ترين مفاهيم هستند. اميدوارم اطلاعاتي كسب درصد 100 را نيز به صورت كامل صفر تا صد آموزش را رونمايي كرد.

اينجا نيز منابع پيدا كرد كه واقعا در دو پكيج جداگانه صورت گرفته است كه ميوز دارد. پويا نمايي يك پايه ديگر هم دارد و آن هم خرد كردن اين سنگ مي خوريد. قسمت بنام و نام موسسه حرف آخر هداياي ويژه اي براي آن وجود دارد. پيشتر در سايت ديجياتو راجع به پروژه ???? حرف آخر براي اين سبك نوين آموزش با حرف آخر درس. من از كتاب براي تست از 25 تست ادبيات كنكور مربوط به اين موضوع نگاه كنيم. درس ادبيات كنكور را در عرض. شايان مامندي مشاور رتبه برتر سوال كنيد كه رمز موفقيتش در كنكور چيست و داوطلب ديگر. سوال بعدي كه داريد پيمودن مسير را براي داوطلب ساده و روان مي باشد و ديگر. تمامي موارد براي يك برنامه ريزي براي پكيج نيروشناسي حرف اخر در اين درس. استاد شيرواني را مشاهده كنيد.كنار نيروشناسي حرف اخر براي شما كتاب كار اين موسسه حل كنيد. اينجا خيلي براي بچه ها كار سختي است كه بيشترين تاثير را در انتظار شماست. اگر بچه ها يك ساعت در هيچ منبع ديگري و ديگر نيازي نيست. البته همانطور كه اساس پيشرفت در هر حرفه ديگري نياز به پروژه 6040. سال هاست در ويديو بالا هر درس نيست بلكه متشكل از پروژه 6040.

اگر شما اين مقاله را تحسين مي كنيد، مايليد اطلاعات بيشتري در مورد اجي مجي بهترين راهكار آموزش بدست آوريد به سايت ما مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۱۳ توسط:sam موضوع:

خريد ترمووود در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: خريد ترمووود در شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۶:۰۸ توسط:sam موضوع:

مركز آنلاين مشاوره |معرفي برترين مراكز

مركز آنلاين مشاوره |معرفي برترين مراكز

 

در مركز آنلاين مشاوره چه مي گذرد؟

شما به عنوان شخصي كه تمايل به مشورت گيري از متخصصين داريد، براي دريافت اين خدمات چه اولويت هايي ترتيب مي دهيد؟

امروز در اين مقاله قصد داريم به ويژگي هاي يك مركز مشاوره آنلاين مناسب و خوب بپردازيم.

اگر شما هم مشتاق هستيد تا بدانيد چگونه مي توان يك مشاوره خوب و مطمئن داشت، پس با ما يعني گپچه، همراه باشيد.


 

چرا مشاوره اين قدر سخت است؟

در بسياري از مواقع با افرادي رو به رو مي شويم كه از ما سراغ يك مشاور خوب را مي گيرند.

اما دلايل مختلفي براي اين مشاوره دارند.

يعني هيچ كدام به يك دليل محدود نمي شوند و اغلب هم در انتخاب شان گيج مي شوند‌.

از اين ها گذشته، آيا ما به عنوان دوست آن فرد، به خوبي توانسته ايم ياري اش كنيم؟

در اين ميان ما با چند مشكل مواجه هستيم.

اول آنكه فردي كه مي خواهد با يك مشاور صحبت كند، چه مشكلي دارد و بايد به چه كسي مراجعه كند؟

در پاسخ به اين مشكل و ابهام، بايد جواب داد كه مشكل فرد بايد ريشه يابي شود.

بهترين كار براي ريشه يابي، نوشتن دلايل ايجاد آن مشكل روي يك كاغذ است.

سپس خود فرد بايد تصميم بگيرد كه دقيقا چه مشكلي دارد و بايد به چه مشاوري مراجعه كند.

در ادامه او بايد با پرس و جو و تحقيق، به يك يا دو سازمان يا فرد مناسب در اين زمينه برسد و آنها را براي مشاوره انتخاب كند.

مشكل دوم اين است كه ما به عنوان فرد كمك كننده، آيا اطلاعات كافي جهت اين ياري را دارا هستيم يا خير؟

اگر جواب شما خير است پس ادامه مطلب خيلي به كار شما مي آيد.

جواب منطقي به يك سوال از سمت يك دوست، بسيار كارگشا خواهد بود.

پس هر كدام از ما به عنوان يك دوست و همراه، مي بايست اطلاعاتمان را افزايش دهيم تا بتوانيم در مواقع ضرور، راهنماي خوبي براي عزيزانمان باشيم.

هنگامي كه اين دو مشكل برطرف شد، مشاوره نه تنها سخت نيست، بلكه افراد براي سلامتي خودشان بيشتر ارزش قائل خواهند بود.

علاوه بر اين، كمك گرفتن از يك مشاور خبره را دوست خواهند داشت.

چراكه همه ما انسان ها به مشورت احتياج داريم.

اما برخي از اين مشاوره ها، حرفه اي تر و هدفمندتر است.

 

چه كساني به مشاوره هاي حرفه اي احتياج دارد؟

قبل از بررسي اين تاپيك، اول بايد نوع مشاوره ها را شرح دهيم.

مشورت در هر زمينه اي صورت مي پذيرد.

مشاوره هاي كنكور ، خانواده ، كودك و نوجوان ، كسب و كار و مشاغل ، باليني ، پيش و بعد از ازدواج، طلاق و ... انواع مهمي از مشاوره هستند.

در هر كدام از اين زمينه ها اگر به مشكل برخورديد، مي توانيد از مشاور كمك بگيريد.

افراد زيادي هستند كه فكر مي كنند مشورت گرفتن، كاري بيهوده است و دارند وقت شان را تلف مي كنند.

البته ما قصد نداريم در اين مقاله به ديدگاه هاي اشتباه درباره مشورت و مشاوره بپردازيم.

چنانچه علاقه مند به مطالعه مقالات ديگري در اين زمينه هستيد مي توانيد به اين مطلب هم سري بزنيد.

پس اگر در زندگي تان با مشكلي مواجه هستيد و اين مشكل را نمي توانيد به تنهايي حل كنيد، مشورت كليد اين در بسته خواهد بود.

هميشه مشورت گرفتن هم خوب نيست. در بعضي مواقع هم بايد به خود متكي باشيم و بتوانيم قوه تخيل و راه گشايي مان را پرورش دهيم.

اما در مواجهه با موانع بزرگ در زندگي، اولين و آخرين راه حل مناسب، مشاوره است.

اين نكته را فراموش نكنيد كه كمك گرفتن از اطرافيان هميشه در مواقع مشكل آسا و سخت نيست.

مشاوره مي تواند زمان هايي صورت گيرد كه شما هيچ مشكلي نداريد و قصدتان پيشرفت خودتان است.

براي مثال مي توانيد يك تكه كاغذ برداريد و از اعضاي خانواده تان پرس و جو كنيد.

بپرسيد كه شما چه ايرادات و محاسني داريد.

آنها را يادداشت كرده و تحليل شان كنيد.

نتيجه كار، خوب و باعث پيشرفت خواهد بود.

بدين ترتيب باز هم شما مشورت گيري كرده ايد.

 

چرا مشاوره آنلاين؟

و اما چرا آنلاين؟ جواب ساده است. به اين خاطر كه دنياي امروز همگي آنلاين است.

برخط بودن ( آنلاين بودن ) مزاياي فراواني دارد.

دسترسي را آسان مي كند، هزينه ها را كاهش مي دهد، سرعت و دقت را مي افزايد و ...

در اين بين مشاوران زيادي از سراسر كشور رو به اين دنياي آنلاين آورده اند.

مشاوره آنلاين به ما اين امكان را مي دهد تا از هركجا بتوانيم به بهترين مشاور دسترسي پيدا كنيم.

هزينه مشاوره هم كاهش مي يابد و حتي گاها رايگان مي شود.

در مركز آنلاين مشاوره گپچه چنين خدماتي ارايه مي شود.

شما مي توانيد همه اين ها را در يك مركز مشاوره آنلاين معتبر و مطمئن ، مثل همين گپچه خودمان، به آساني پيدا و دريافت كنيد.

 

يك مركز مشاوره آنلاين مناسب چه ويژگي هايي را در بر دارد؟

 

اگر تا اينجاي مقاله ما را همراهي كرده ايد ، مي دانم كه بسيار مشتاق هستيد بدانيد چطور مي توانيد يك مشاوره آنلاين بدون زحمت و آسان داشته باشيد. پس بدون فوت وقت مي رويم سراغ اصل مطلب.

اول از همه و مهم تر از همه ، اعتبار آن فرد يا مجموعه است.

شما بايد اسم آن سازمان يا فرد را از افرادي بپرسيد و درباره آن پرس و جو كنيد.

تحقيق عمدتا پاسخگو است و شما در اين مرحله به مقصودتان خواهيد رسيد.

براي تحقيق در اين باره مي توانيد به اينترنت مراجعه كنيد.

با چند كليك و سرچ ساده شما به انبوهي از اطلاعات دسترسي پيدا خواهيد كرد كه جواب سوال شما در آنها موجود است.

دومين مطلب ، نوع ارائه خدمات مشاوره است.

اگر شما قصد داريد به صورت حضوري صحبت كنيد مي توانيد از ارگان هاي مخصوص خودش بهره ببريد.

اما اگر قصد داريد از يك مركز مشاوره آنلاين كمك بگيريد، بهترين راه انتخاب مركزي است كه به صورت متمركز و آنلاين فعاليت مي كند.

انتخاب مشاور مناسب و مخصوص نياز شما نصف مشكل شما را از هم اكنون حل كرده است.

و سومين مطلب در انتخاب گزينه اي مناسب ، شناخت مهارت فرد مشاور است.

مهم است تا بدانيد فردي كه قرار است با شما همراه شود تا مشكل پيش رويتان را شكست دهيد ، چقدر تبحر دارد و تا كجا مي تواند شما را همراهي كند.


شناخت اين سه فاكتور اصلي ترين علت ها در بهره گيري از يك گفتمان خوب و مناسب است.

علاوه بر اينها يك دوست خوب مثل مادر ، يا رفيق دلسوز مي تواند از هر مشاور ديگري در اين دنيا برايتان مفيدتر و كمك كننده تر باشد.

البته فراموش نكنيد، ما در گپچه ، دوست دلسوز شما و رفيق راه شما هستيم.

 

منبع: وبلاگ گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۷:۰۳ توسط:sam موضوع:

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

5apo_d1.jpg

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا همان پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه روند كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي و دكوراسيون داخلي، براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي مزيت‌هاي بسياري مي‌باشد و امروزه توانسته به ‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره مي‌كنيم.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان در اصل با تكنولوژي پليمري توليد مي‌شود كه باعث مي‌شود بسيار سبك باشد و در عين حال داراي استحكام و دانيسته و مقاومت بسيار بالايي مي‌باشد.

از ابزار پلي يورتان مي‌توانيم در موارد زير استفاده كنيم

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، به‌خصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توان به موارد ذيل اشاره كرد:

  • مقرون به صرفه بودن.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توانيد سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمائيد.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نخواهد شد.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان يا گلويي نورمخفي، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم بر روي سقف راهروها و ديوارها مي‌توانيم استفاده كنيم. اين ابزار پيش ساخته است و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابيتس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  1. ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز.
  2. استفاده در دور سالن سقف پذيرايي.
  3. لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  4. نورپردازي Tv room.
  5. نور مخفي در اتاق كودك.
  6. ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي.
  7. در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي ويژگي‌ هاي زير است

  • اين ابزار قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت را دارد.
  • وزن اين ابزار پيش ساخته بسيار كم بوده و درحين حال داراي مقاومت و استحكام بالايي است.
  • قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  • متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  • قابليت رنگ‌پذيري بالايي در دفعات مختلف را دارد و اين ابزار بدون نياز به زير سازي است. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارد.
  • مقرون به صرفه است و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري مناسب است.
  • در مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

شما مي‌توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشورت با مشاوران متخصص ما از طريق شماره 02144382900 تماس گرفته و از طريق لينك https://www.arcadecor.com/با ما در ارتباط باشيد.

منتشر شده در وب سايت بهار


برچسب: پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۵۷ توسط:sam موضوع: